Tänk på vilken bild du publicerar

Som ni säkert har märkt så har min blogg varit låst, jag har inte ens kunnat logga in själv för mitt lösenord stämde inte längre. Jag misstänkte självklart att det var nån liten jävel som hade haft roligt och hackat min blogg, men så var icke fallet. Det var för att jag hade publicerat en bild som jag hittade på google, som var tagen av en fotograf och nu hade den här fotografen upptäckt detta och anmält det som 'bildstöld' till blogg.se. Har ringt och pratat med blogg.se nu, så det är ordnat, men hade jag inte gjort det hade det slutligen kommit en faktura hem till mig. På en hiskeligt massa nollor.. Så tänk på det, det är ju inte så kul att råka ut för :p Men där har ni förklaringen till min frånvaro. Nu är jag tillbaka och ska bara publicera mina egna bilder i fortsättningen =) haha.


Kommentarsfält
Skrivet av: Erika

Men oj det var de värsta, vad var det då för bild som du "snodde" haha?;)

2009-10-04 @ 20:50:00
Skrivet av: Frida svarar:

En på en nallebjörn som sov. Tydligen var den bilden profissionellt tagen :p Haha. Som det kan gå.

2009-10-04 @ 22:22:18
URL: http://fridii.blogg.se/

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0