Torsdag

Hellu.

Är hemma en sväng nu, med ytterligare ett litet flyttlass. Det går, sakta men säkert =) Jag har sån sjuk träningsvärk idag, i hela kroppen. Det måste vara en mix av fotbollen i söndeskväll och gymmandet igårkväll. Jag har ju inte varit så duktig på den där träningsbiten på sistone måste jag erkänna, men nu tänkte jag komma igång igen. Så det är faktiskt skönt att ha träningsvärk så man känner att det har gett något =) Najs! Jag har t.o.m. värk i käken, och det förstår jag inte riktigt?



Kommentarsfält
Skrivet av: Anonym

haha ser bra ut syrran

2009-11-02 @ 22:18:34

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0