Videoblogg? Jag?

Ledsen att göra er besvikna, men det kommer aldrig hända. ;) Tror jag inte. Jag har skrivit det här förr, men jag hade antaglingen gjort som Kenza - "..bla bla bla, jag orkar inte. Puss". Det känns inte riktigt som min grej, att sitta och prata rakt in i en kamera om diverse grejer. Nej, jag kan inte se det framför mig. Haha, bara tanken får mig att skratta!


Kommentarsfält
Skrivet av: Mila

hade varit kul med en videoblogg ändå:)

2009-10-07 @ 19:16:36
URL: http://miladeluxe.blogg.se/

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0