Byebye 2009

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Hälsade på Frihetsgudinnan i New York!

 

Höll du några av dina nyårslöften?
Jag tror inte jag hade några nyårslöften. Inte något som jag kan minnas iaf! =)

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nope.

Dog någon som stod dig nära?
Nej, och jag är glad för det. Det vet jag inte om jag hade klarat av.

Vilka länder besökte du?
Thailand & New York, USA. (Och Holland & Frankrike som vi mellanlandade i, om det räknas? Haha.)

 

Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010?
En riktig kärlek.

Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
10 november. Datumet då jag såg min största idol i Globen och fick lyckan att stå längst fram, 2 meter ifrån. P!NK ♥



Vad var din största framgång 2009?
Att jag äntligen började på gymmet och tog tag i det.

Största misstaget?
Ett fyllesms den 28 augusti. Som jag har ångrat varje dag ända sen dess. Men man lär sig av sina misstag, och förhoppningsvis hände det utav en anledning!

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Nepp, frisk som en nötkärna. Alltid!

Bästa köpet?
Oj. Alla mina skor! =)

 

Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder & skor. Vilket jag lovat mig själv att minska på detta året!

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Nyårs-smset. Prr.

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
Pa rap pa pa pa papa pa pa pa paa.... Rap das armas, lätt.

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Det var nog en rätt jämn match där..

Vad önskar du att du gjort mer?
Lyssnat på alla kloka människor jag har runt omkring mig.

Vad önskar du att du gjort mindre?
Ingenting =)

Hur tillbringar du julen?

Jag tillbringade den på Preem och sedan hemma med familj & mormor! :)

Blev du kär i år?
Nej, jag försökte få tillbaka känslor jag en gång haft men det gick inte. Men det fanns en annan pojk som jag såg potentialen i..

Favoritprogram på TV?
Idol =)

Bästa boken du läste i år?
Twilight-böckerna!

Största musikaliska upptäckten?
MELISSA HORN

Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
Oj, jag minns inte vad jag önskade mig! Haha. Så tydligen inte då, för då hade jag väl kommit ihåg det.

Något du önskade dig men inte fick?
Säkert massor. Man önskar sig hela tiden mer..

Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Hade kalas & fest kvällen innan så på själva dagen hade vi bara lite fika här hemma sen gled jag vidare till en före detta vän och gick med han och hans hundar längst stranden i Hällevik. Det var perfekt. Då.


Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Ja, det finns det absolut.

Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
Hm, jag vet inte. Tror att den forfarande inte är fullt utvecklad! ;)


Kommentarsfält

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0