Hundfjället vecka 5 - CHECK!

Jäääj, för den 30 januari glider jag med Emma till Hundfjället i Sälen och åker snowblades i en hel vecka! Har inte varit iväg och åkt skidor på typ 5 år så det ska bli skitkul! Och ja, snowboard ska jag ju åka med. Emma kan, jag kan inte. Jag trodde jag kunde när jag var mindre, men jag har insett nu att jag bara försökte vara cool. Inte så coolt att glida ner på rumpan ändå.. Jag förstår ju tekniken, men jag har inte riktigt lyckats pricka in den. Men med lite professionell hjälp a lá Paulsson så kan det inte gå fel. Aiiight? Kör på det. DET KOMMER BLI AWESOME. :D Hoppas bara på att Catrin lyckas asa med sig sin röv också :)






HOW NICE?!



Kommentarsfält

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0