I'm on my way to better days, and so are you.

Idag slog det mig att jag är inte kär längre. (Eller det slog mig väl mest igår, när jag skrev rubriken till det här inlägget..) Jag har gått vidare och den där "fas 2" som jag snackade om här kom aldrig. Och jag är inte kär! Jag tänker inte på samma sätt som innan, och det där
' kärlekspirret ' som fanns där konstant och hela tiden innan, bara man såg honom och i vissa fall räckte det med att bara höra hans namn, är som bortblåst. Och det känns helt jävla underbart!

Jag kan inte hjälpa att bara vara helnöjd över mitt liv just nu. Allt är så bra. Jag har jobb, jag är singel och jag har världens underbaraste vänner. Precis så som jag vill ha det. Men det jag är mest nöjd över just nu är faktiskt att jag och Basse för en gångs skull är vänner efter att vi gjort slut. Ja, det har ju hänt en hel del gånger innan, att vi gjort slut, och då har vi i stort sett slutat prata med varandra och det har kännts lika fel och tomt varenda gång. Är man tillsammans så skapar man ju en speciell kontakt med varandra, och delar saker med varandra som man inte gör med någon annan. Men denna gången sa vi hejdå som vänner och att vi även nu i efterhand kan prata med varandra osv. känns så skönt,
så jävla bra! :)

Det var väl mest det jag ville få ur mig. Har inte snackat så mycket om mitt ' privata ' på sistone, så jag tänkte bara uppdatera er om det. Livet leker, skulle man kunna säg! Jag behöver ingen man, inte just nu, när jag har dom allra bästa runt mig ändå! Och mina sår är så jävla lagade, helt alldeles utav mig själv! :) Cred till mig!


En bild säger mer än tusen ord, huh? ;)

Kommentarsfält
Skrivet av: Lindkvist

You go girl ! ;D på lördag blir de röj haha

2009-02-26 @ 18:30:51
Skrivet av: emmie

tjohoo:)

2009-02-26 @ 22:47:02

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0