Det är nog meningen att jag ska gå naken.



Ah, vad besviken jag bliiirrr. Den snygga bikinin, som iaf var snygg på modellen, var inte alls så fin som jag trodde :( Satt helt knasigt, trodde dom roliga ringarna på höfterna skulle sitta mer på framsidan än på baksidan. Men så var icke fallet och det blir en retur på den! Så nu skiter jag i allt vad bikinisar heter, jag har iaf min vita nya och sen får jag ut på spaningsjakt i Thailand istället!

Btw, såg ni Semestersvenskar idag? Såg ni bartenderskolan? Såg ni grabbarna som gick på den? Den är en SÅN bartender jag ska hitta! En svensk, snygg. Jag vet att jag snackat om en dykare här i bloggen tidigare, men IRL har jag också snackat om att hitta en bartender. ;) Så ni får hänga med här, när jag är iväg, och följa uppdateringarna på min spaning :D Och det kan ju sluta hur som helst, kolla bara på mitt äventyr i Egypten i mars.. usch, fy fan :p Går fet bort!


El Gouna, mars - 08. Kolla vad långt mitt egna hår var där :)
Och försök bortse från att jag ser ut som en surkärring.


Vad har förresten hänt med veckans One Tree Hill - avsnitt?
Nr 16 ska det väl vara om jag inte har fel?

Kommentarsfält
Skrivet av: sandradanielson

nästa oth kommer 2/2. just so you know.

2009-01-29 @ 03:24:00

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0