Vill ha..

AHH, jag vill ha den!!! Äntligen finns både underdel och överdel i min storlek (har varit inne och spanat ett tag nu..) och jag är såå sugen. Mina bikinisar jag fick från HM igår var väl.. ok. Den vita kan funka, men leoparden hade bara ett läge i halterneck-modellen och det var alldeles för stort så jag har satt nålen i den och sytt in den lite.. men det ser förjävligt ut så jag ska ta väck det och skicka tillbaka den! Så alltså kommer jag bara ha den vita med mig när vi åker, och jag behöver ju en till.... Och det var ju denna som var så bra, för man kunde vända ut och in på den så blir den guld/svart!

Är den värd 937 kr?! Eller ska jag skita i det och hoppas på att hitta nått vettigt i Thailand?
Hallå, jag behöver hjälp...

Kommentarsfält
Skrivet av: becca

ville bara ge ett tips, asså du jobbar ju faktiskt rätt mycket, om jag har förstått rätt? man får ju faktiskt unna sig något speciellt ibland :D

2009-01-23 @ 11:55:18
Skrivet av: Sandra

Jag tycker absolut inte den e värd 937 kr.. så speciell e den inte.. tänk sen om några mån hittar du säkert någon annan som du blir helt kär i, stor mening då om du lagt äckligt mkt pengar på denna!:) haha de va min åsikt iaf :D

2009-01-23 @ 16:59:50

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0