Lördagen - kvällen

På kvällen sen kom alla mina kära vänner. Fullt hus här hemma. Taxi kom och hämtade oss och tog oss till Altona där det också var packat med folk. Mest packat var det väl runt Andreas Carlsson från Idol-juryn som också var där. Och jag måste bara få skryta lite att han faktiskt kände igen mig från vårt möte på Preem! Haha.

"Så du har fått ledigt från Preem ikväll?" sa han.
"Ja, jag fyller 20 så jag tyckte jag kunde få vara det."
"Jaså? Grattis, Frida!"
"Tack!" =)
"Vi tar en shot i baren sen!"
"Absolut!"

Senare stod han i baren och snackade med några så var det någon som frågade vad han gjorde här eller vem han kände. Hans svar blev "Frida är den enda jag känner här i Sölvesborg" så tittade han på mig. =) Men sen tyckte jag bara han var divig och kaxig, när Johanna skulle ta ett foto på mig så slängde han sig upp och satte handen för kameran och skrek "NEEJ! Inga foton här." Och så svarade Johanna att hon bara skulle ta på mig för jag fyllde år, men han trodde såklart att det var på han. Nej, jag gillade inte det. Gick fet bort.











Hihi, Ursula var så liten när jag hade fått på mig klackarna och hon var barfota :p



Jag var cool och hade nitar i håret. "Det där kommer aldrig hålla fattar ni väl, jag är bara realistisk." var Emils kommentar när Ursula höll på att sätta på dom. Men satan vad dom satt, jag fick sitta och slita väck allt lim med en kam dagen efter. Aj!

En av presenterna var denna partykjol som Elin så fint hade sytt till mig. Supersöt! =)

Kommentarsfält
Skrivet av: Yojjan

Nej fy, den superdivan va de värsta jag mött!!

vet du va han sa till harry när han tvekade på att köra hem honom?? Every man got a price!! AHH, jag kokar!! hahah

2009-05-04 @ 16:46:28
Skrivet av: Anonym

Tacka han som körde hem oss, han tjänade 500 spänn!

/En av oss i bilen

2009-05-09 @ 20:48:54
Skrivet av: Frida svarar:

Fan va coolt med 500 spänn! Haha men varför ska jag tacka? Jag bryr mig väl inte.

2009-05-10 @ 09:02:09
URL: http://fridii.blogg.se/

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0